Digitalni Marketing

Trenutni marketing trendovi


U prošlom blogu ste imali priliku čitati o marketingu kroz godine i historiju. Ako se razvoj marketinga detaljnije analizira, moguće je primjetiti da svako razdoblje posjeduje određene trendove koji su karakteristični samo za taj određeni period. Danas se trendovi mijenjaju mnogo brže, tako da možemo primjetiti nove trendove i prakse u marketingu svake godine. Ove stvari su obilježile marketing u 2020-toj godini:

  • Video materijal

Video materijal je postao sve popularnija vrsta promocije za mnoge kompanije. Na društvenim mrežama moguće ga je vidjeti u različitim formama poput live videa, unaprijed snimljenog i uređenog videa, story kratki video, video infografika itd. Najbolje prepoznata forma jeste live video, koji se pokazao kao vrsta videa sa najviše interakcije sa kupcima.

  • Priče/story

Karakteristika priča bilo na instagramu ili Facebooku je ta što ostaju tu 24 h. Mnogo su pristupačnije i lakše dostupne, a njihova dužina trajanja je upravo ta koja tjera kupce da pregledaju priče, u strahu da nešto ne propuste u ta 24 sata. Iskoristite to i kreirajte zanimljiv sadržaj u vašim pričama, jer su one trenutno postale mnogo gledanije od klasičnih objava.

  • Influence marketing

Danas mnogo kompanija prodaje svoje proizvode uz pomoć promocije na profilima mnogih influencera. Zanimljivost kod ovog tipa promocije jeste da mnoge kompanije biraju mikro influencere ili influencere sa tek nekoliko hiljada pratitelja. Njihova karakteristika je što su aktuelni kod određene ciljne skupine ili u određenom području, što odgovara kompanijama. Također, s obzirom da nemaju mnogo zahtijeva za promocije, onim koje dobiju posvete se maksimalno.

  • E-commerce

Sve više kompanija svojim kupcima nudi proizvode online. To je sasvim logičan slijed događaja, budući da većina kupaca koristi internet te ovakav trend više ne predstavljava luksuz za kompanije nego potrebu. Porast potražnje za ovakvim tipom trgovine na internetu je sve veći u Bosni  Hercegovini.

  • Interakcija, interakcija, interakcija!

Zlatno pravilo marketinga u ovoj godini je upravo interakcija. Glavni fokus svih kompanija na društvenim mrežama postaje komunikacija sa kupcima, gradnja zajednice, prikupljanje mišljenja kroz različite ankete, a posjedovanje chatboxova postaje sve popularniji način komunikacije između kompanije i klijenta. Na ovaj način se postiže osjećaj prisnijeg razgovora i stvara dodatno povjerenje kod klijenta i stvara slobodu obraćanja i komuniciranja kad god je to potrebno bez ustručavanja.