Digitalni Marketing

MITOVI U MARKETINGU


Marketing kao nova disciplina posjeduje dosta definisanih pravila, ali i dalje postoji prostor za individualno shvatanje istog i prostor za kreiranje svojih pravila. U tom istom prostoru, dolazi do stvaranja mitova koji usporavaju produktivan rad marketinga. U ovom vremenu konstantnog mijenjanja rada biznisa, pa tako i marketinga kao dijela svakog biznisa, jako je teško razlikovati činjenice od netačnih stvari. U nastavku vam donosimo neke od njih:

  • Marketing je dodatni trošak

Počevši od bazičnih stvari kada su u pitanju netačne činjenice, mogu se spomenuti kompanije koje nikako ne ulažu u marketing. Do takvih odluka unutar kompanija dolazi jer mnogi smatraju marketing poput dodatnog troška, a ne gledaju ga kao način da prošire svoje poslovanje i donesu veću zaradu. U okviru različitih istraživanja o učinkovitosti investicije u marketing kod velikog broja svjetskih kompanija, istraživači su došli do zaključaka da su se zarade kompanija nakon investiranja u marketing utrostručile.

  • Web stranica kao jedini marketing alat

Ogroman broj kompanija dijeli mišljenje da je posjedovanje samo web stranica dovoljno za održiv marketing što je potpuno pogrešna činjenica. Pristup internetu je velika mogućnost za rast biznisa i zašto je ne iskoristiti? Trenutno postoji stotine, možda i više biznisa sa istom djelatnošću sa sličnim karakteristikama promocije. Koristeći samo web stranicu, definitivno se ne možete izdvojiti od konkurencije. Postoji mnogo drugih alata da zadobijete pažnju vaše publike, iskoristite ih!

  • Digitalni marketing nije potreban u određenoj sferi poslovanja

Najveća greška koju mnogi prave jeste da su uvjereni da u njihovoj industriji za uspješan biznis nisu potrebne društvene mreže niti bilo kakva vrsta digitalnog marketinga.  Potreba za digitalnim marketingom ne definiše se sferom u kojoj vaš biznis posluje, nego vremenom u kojem posluje. Današnji period za svaki biznis iziskuje digitalni trag, budući da su kupci svih proizvoda i usluga dostupni na internetu.

  • Neprilagođena web stranica

Budući da marketing sam po sebi mnogi smatraju nepotrebnim troškom, oni koji koriste neke alate također pokušavaju smanjiti svoje troškove na minimum. Iz tog razloga, većina biznisa svoje web stranice ne prilagođavaju korištenju na mobilnim telefonima, što predstavlja ogromnu grešku. U posljednjim godinama korištenje pametnih telefona postalo je mnogo aktuelnije od korištenja svih internetskih servisa na računarima, jer je puno brže i jednostavnije. Neprilagođena web stranica za korištenje na mobilnim telefonima može dovesti do gubitka pažnje klijenta, a ona je sve u online svijetu!

  • Korištenje neaktuelnih načina prodaje

U digitalnoj eri poput ove, kada je marketing u pitanju jako je bitno pratiti sve trendove i ostati u korak sa svim aktuelnostima, ukoliko želimo da naš biznis raste. Međutim, mnogi to zaboravljaju i povode se „ old school“ metodama, za koje misle da su sasvim dovoljne za njihovu potrebu. U marketingu ne smijemo ići ka nazad, nego isključivo u korak sa aktuelnim stvarima na tržištu ili čak ispred njih!