Digitalni Marketing

The Best 6: Facebook Custom Audience Vodič


Facebook je popularna platforma za marketing iz dva velika razloga. Prvo, to je najveća platforma za društvene medije na svijetu koja se može pohvaliti sa gotovo 2,5 milijarde aktivnih korisnika. Drugo, nudi detaljne opcije za ciljanje publike, olakšavajući prikazivanje vašeg Facebook oglasa pred ljudima koji najvjerovatnije kupuju vaše proizvode. Jedna od najboljih opcija Facebooka za oglašavanje „niche“ publici je Facebook Custom Audience.

Custom Audience omogućava vam da usmjerite ljude koji su ranije imali interakciju sa vašim poslom: one koji su kupili u vašoj trgovini ili posjetili vašu web stranicu. Što više znate o osobama koje targetirate, bolji će biti vaši oglasi. Kada plasirate na Custom Audience, tačno znate kome se prikazuue vaši oglasi, a vaše poruke mogu biti laserski precizne. Na taj način ćete  povećati stopu konverzije i dobiti veći povrat ulaganja.

Facebook Custom Audience omogućava vam odabir između različitih parametara da biste dobili vrlo precizne detalje o tome koga ciljate. Kao rezultat toga, možete kreirati bolje i optimiziranije oglase.

Facebook-Custom-Audience

6 stvari koje možete učiniti koristeći Facebook Custom Audience:



1. Povećajte svoju Facebook publiku

Custom Audience može vam pomoći da povećate svoju publiku na Facebooku, te stvorite prilagođenu publiku ljudi koji su se prijavili na vašu adresu e-pošte (newsletter) ili su nedavno posjetili vašu web stranicu, a zatim upotrijebite tu publiku za prikazivanje oglasa koji ohrabruju te ljude da prate vaše poslovanje na Facebooku.


2. Upsell

Možete koristiti Facbook Custom Audience da biste napravili listu ljudi koji su već nešto kupili od vas. Ako imate više od jedne stvari za prodaju, ovo je sjajan način da zadržite kupce. Ako imate srodne proizvode ili dodatke, ponudite ih u oglasu kojim s targetirate nedavne kupce. Korištenjem trika ta ograničenje vremena ili specijalnih promocija i ponuda potaknut će ih da odmah krenu u akciju.


3. Abandoned Carts

Mnogo je razloga zbog kojih ljudi napuštaju košaricu u kojoj se nalaze artikli. A često su samo zauzeti i nisu dobili priliku da dovrše kupovinu. Ali ako su dodali nešto u svoju košaricu, postoji velika šansa da je žele kupiti. Slijedite ih brzo pomoću ciljanog Facebook oglasa prije nego što zaborave ili kupe negdje drugo.


4. Prodajte aktivnim pretplatnicima

Većina nas ne posjećuje samo web stranicu prvi put i kupuje nešto. Želimo prvo upoznati webshop i vjerovati mu. Zato je teško prodati strancima na Facebooku.

Poboljšajte stopu konverzije prodajom aktivnim pretplatnicima – ljudima koji se nisu samo pretplatili na vašu listu, nego su i otvorili vaše e-mailove.


5. Povratna informacija od kupaca (Feedback)

Povratne informacije izuzetno su vrijedne za vlasnike e-commerca. Dobivanje redovnih povratnih informacija pomoći će vam da vaše kupce učinite zadovoljniijim, ili još bolje, možete ih iskoristiti kao izvrstan izvor marketinga i ideja o proizvodima.

Upotrijebite Facebook za follow up s kupcima nakon kupovine i zamolite da popune anketu. Ako želite poboljšati svoje izglede za dovršavanje anketa, pokrenite challenge ili giveaway kako biste ga potaknuli.


6. E-mail lista

Izrada e-mail liste je dobra ideja za bilo koje online poslovanje. To je najpouzdaniji način da ostanete u kontaktu i sa aktivnim i sa potencijalnim kupcima. I dok se sastavljanje lista obično događa na vašoj web stranici, možete koristiti i Facebook.

Ciljanjem ljudi koji su posjetili vašu web lokaciju dobit ćete više pretplatnika putem e-mailova. Posjetioci web stranice vas već poznaju, pa je veća vjerovatnoća da se prijave, za razliku od novih posjetioca.